Subject: FW: 110 kV õhuliini L086 üksikute mastide vahetuse tööprojekti kooskõlastamine
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Oct 2024 09:32:29 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/24/5960-4

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Unnuk Rene <[email-masked]>
Sent: Friday, October 18, 2024 4:13 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: 110 kV õhuliini L086 üksikute mastide vahetuse tööprojekti
kooskõlastamine

Tere

Kinnistule 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee (tunnus: 71801:001:0208) olemasoleva
masti nr 40 ja uue masti nr 2 vahele ei rajata ajutist masti.

Seletuskirjas parandasime masti ja maantee vahelise kauguse andmed. Masti
tüüp on sama ehk kõrgus jäi 32 meetrit.

Asendiplaanile lisatud masti nr 2 vähim kaugus olemasoleva maantee nr 4
katte servani, õhuliini juhtmed, mastide kõrgused ja puudu olevad
tingmärgid.

Muudatustega projekt lisatud manusesse koos asendiplaani dwg-ga.

Näeme, et IKÕ lepingud maanteemateiga on mõistlik sõlmida püsivale
lahendusele vastava projekti koostamise käigus kõigile ristmevälja
kinnistutele korraga.

IKÕ plaanide tegemine ja lepingute sõlmimine ajutisele lahendusele ei ole
praktiline, kui liin ehitatakse paari aasta jooksul perspektiivsete
telgedele vastavalt ümber, lisaks paikenvad ajutised juhtmed juba
olemasoleva ja hiljem demonteeritava liini kaitsevööndis ning ei ristu
teega ning ei põhjusta seega praktiliselt täiendavaid kitsendusi.

Parimat

Rene Unnuk

Planeeringuspetsialist

Kõrgepingeliinid

Enersense AS

Mobiil: +372 5684 2586

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Lõõtsa 12, 11415 Tallinn, Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 18, 2024 1:45 PM
To: Unnuk Rene <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: RE: 110 kV õhuliini L086 üksikute mastide vahetuse tööprojekti
kooskõlastamine

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada.

*	Palume selgitada, kas kinnistule 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee (tunnus:
71801:001:0208) (mastide nr 40 ja uue masti nr 2 vahele) rajatakse ka
ajutine mast/lahendus vms?

*	Palume korrigeerida andmeid ka seletuskirjas seoses muutunud masti
asukohaga ning ilmselt ka masti kõrgus on muutunud.

*	Palume asendiplaanil kajastada uue masti nr 2 vähim kaugus
olemasoleva maantee nr 4 katte servani.

*	Lisaks palume asendiplaanil kajastada ka äärmiste õhuliinide
kontuurid ka riigitee maaüksusel.

*	Palume esitada asendiplaan TOPi alajaama ning riigitee nr 4
piirkonna kohta ka dwg kujul.

*	Palume asendiplaanil
(KPL2310K1_TP_AS-4-02-001_v2_plaan-topi-2.pdf) kajastada ka
tingmärgid/selgitused/märkused, et asendiplaan oleks üheselt loetav.

*	Asendiplaanil palume kajastada kõikide projekteeritavate mastide
kõrgused, hindamaks kas projekteeritakse üle 45 m maste, kuna maapinnast
üle 45 m kõrgusega ehitise ehitusprojekt peab olema Transpordiameti poolt
heaks kiidetud.

Palume kajastada ka Tõdva küla masti kõrgus asendiplaanil.

*	Palume esitada IKÕ plaan TRAM maaüksuse kohta arvestades
Transpordiameti tüüpnõudeid lisa 6 „Nõuded tehnovõrkude teemaale
paigaldamise kavandamisel“ (näidis manuses).

IKÕ plaanil palume kajastada ka äärmiste õhuliinide paiknemine ning IKÕ
ala moodustamisel arvestada äärmistest õhuliinidest 1m.

Palume edastada komplektne täiendatud projekt, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Unnuk Rene <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 15, 2024 3:13 PM
To: Transpordiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: 110 kV õhuliini L086 üksikute mastide vahetuse tööprojekti
kooskõlastamine

Tere

Esitan Teile 110 kV õhuliini L086 üksikute mastide vahetuse tööprojekti
kooskõlastamiseks.

Allkirjastatud tööprojekti on lisatud manusesse.

Varasemalt esitatud kooskõlastuse taotlus 08.04.2024, mille käigus selgus
Transpordiameti tee planeering. Mastid on ümber paigutatud vastavalt
planeeringule.

Lugupidamisega

Rene Unnuk

Planeeringuspetsialist

Kõrgepingeliinid

Enersense AS

Mobiil: +372 5684 2586

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Lõõtsa 12, 11415 Tallinn, Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.